Νεα Μοντελα

Honda CB400 Super Four: Νέες πληροφορίες από την Ιαπωνία

Το νέο μοντέλο θα κληρονομήσει την εμφάνιση του Super Four της δεκαετίας του 90


27.06.2024

Τα ιαπωνικά μέσα έφεραν στο φως της δημοσιότητας νέες πληροφορίες για τον αντικαταστάτη του θρυλικού Super Four


Το 2022 , το τετρακύλινδρο Honda CB400SF/SB σταμάτησε να πωλείται στην Ιαπωνία. Όχι επειδή δεν πούλαγε αλλά επειδή η περαιτέρω εξέλιξή του, για να συμμορφωθεί με τις νέες προδιαγραφές ρύπων, κρίθηκε ασύμφορη από τους ιθύνοντες της big H. Έτσι οι λάτρεις των μικρών τετρακύλινδρων της Honda έμειναν χωρίς επιλογές, αν και σύμφωνα με τους συναδέλφους στο young-machine.com δεν θα περιμένουν πολύ ...

Οι Ιάπωνες συνάδελφοι διαβεβαιώνουν ότι ο κινητήρας θα είναι νέος. Σε αυτόν θα βασιστεί η σύγχρονη εκδοχή του CB400 Super Four. Τα «καλά νέα» έχουν να κάνουν με την εμφάνιση, για την οποία η Honda αποφάσισε να ακολουθεί αυτό του Super Four.

Το νέο μοντέλο είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί το φθινόπωρο του 2025 σε δύο εκδόσεις. Με συμβατικό κιβώτιο και με E-Clutch. Θα κατασκευάζεται στην Κίνα από την Honda Motorcycle Shanghai, μια εταιρεία που ιδρύθηκε στα τέλη του 2023 και ανήκει στην Honda Motorcycle Investment Co. Ltd.

To Super Four παρουσιάστηκε το 1992, αγαπήθηκε πολύ και στην χώρα μας, αν και ποτέ δεν έγινε επίσημη εισαγωγή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Τρία χρόνια αργότερα έκανε την εμφάνισή της και η Super Bol d’ Or. Μετά από 30 χρόνια η Honda πήρε την μεγάλη απόφαση να σταματήσει την παραγωγή του, μιας και οι πωλήσεις του δεν δικαιολογούν περαιτέρω επενδύσεις για την εξέλιξή του.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Από τις αρχές Ιουνίου γνωρίζουμε σχεδόν τα πάντα για το Adventure, εκτός από την τελική του μορφή. Ήρθε η ώρα να το δούμε
Η DesertX Discovery προορίζεται για αξέχαστες περιπέτειες εντός και εκτός δρόμου χάρη στον πλούσιο εξοπλισμό που την καθιστά έτοιμη να ανακαλύψει οποιονδήποτε προορισμό
Το Super Cub 110 Pro κατασκευάζεται από την Ηonda για να καλύψει τις ανάγκες μεταφοράς μικρών φορτίων εντός των μεγάλων πόλεων
Προς το παρόν σε μορφή προ-πρωτότυπου, το Kairos σχεδιάστηκε από τον Γάλλο Mathieu L'Hopitault. Εξελίσσεται από τον SIREMS, ενός γαλλικού μη κερδοσκοπικού όμιλου ηλεκτροκίνησης
Αποθήκευση
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν αρνηθείτε τη χρήση των cookies, αυτός ο ιστότοπος ενδέχεται να μην λειτουργεί όπως αναμένεται.
Αποδοχή όλων
Μη αποδοχή όλων
Λεπτομέρειες
Analytics
Εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση των δεδομένων για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας ενός ιστότοπου και την κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του.
Google Analytics
Αποδέχομαι
Decline
Matomo
Αποδέχομαι
Decline
Google Analytics
Αποδέχομαι
Decline
Functional
Εργαλεία που χρησιμοποιούνται για να σας προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες κατά την πλοήγηση στον ιστότοπο, αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν κοινή χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Joomla - pop up box
Αποδέχομαι
Decline
Advertisement
Εάν αποδεχτείτε, οι διαφημίσεις στη σελίδα θα προσαρμοστούν στις προτιμήσεις σας.
Google Ad
Αποδέχομαι
Decline