Νεα Μοντελα

BMW R 1300 GS Adventure: Έρχεται στις 5 Ιουλίου

Αναμένεται να παρουσιαστεί στην εκδήλωση BMW Motorrad Days


01.07.2024

Από τις αρχές Ιουνίου γνωρίζουμε σχεδόν τα πάντα για το Adventure, εκτός από την τελική του μορφή. Ήρθε η ώρα να το δούμε

Η BMW μας ιντριγκάρει δίνοντας στη δημοσιότητα μια teaser φωτογραφία της έκδοσης Adventure του R 1300 GS. Βλέπουμε τον νέο προβολέα σε σχήμα X, αλλά με δύο επιπλέον φώτα αριστερά και δεξιά, σημαντικά φαρδύτερη μετωπική επιφάνεια και προστατευτικά κάγκελα. 100% σίγουροι δεν μπορεί να είμαστε υποθέτουμε όμως πως είναι το Adventure. Η BMW συνοδεύει την εν λόγω φωτογραφία με το εξής κείμενο. «Ένα από τα σημαντικότερα σημεία των φετινών BMW Motorrad Days είναι στις 5 Ιουλίου στις 5:00 μ.μ.»

Οι πληροφορίες για το R 1300 GS Adventure διέρρευσαν από επίσημα έγγραφα που κατατέθηκαν σε Ελβετικές αρμόδιες υπηρεσίες. Σε αυτά παρουσιάζεται έκδοση με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ASA (Automatic Shift Assistant).

O κινητήρας παραμένει ίδιος και στην έκδοση Adventure, με 145 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 149 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Σε σχέση με αντίστοιχη έκδοση του R 1250 GS έχει 9 ίππους και 6 Nm περισσότερα και η τελική του ταχύτητα είναι κατά 7 χλμ/ώρα μεγαλύτερη.

Το R1300GS Adventure είναι 21 κιλά βαρύτερο από την βασική έκδοση. Πιθανότατα το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αύξησης να οφείλεται στο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, που το R 1250 GS Adventure είχε μεγαλύτερη χωρητικότητα κατά 10 λίτρα. To R 1300 GS Adventure μπορεί επίσης να μεταφέρει 20 κιλά περισσότερα από το R 1300 GS οπότε θα φέρει ενισχυμένο υποπλαίσιο.

Όπως και το νέο R 1300 GS, έτσι και το Adventure είναι πιο κοντό από τον προκάτοχό του. Το συνολικό μήκος του είναι 2.208 χλστ., 4 χιλιοστά μικρότερο από το 1250 GS Adventure.
Σε αντίθεση με το μήκος, το ύψος αυξάνεται και κυμαίνεται από 1.538 χλστ. έως 1.588 χλστ. ανάλογα με τη θέση της ρυθμιζόμενης ζελατίνας. Είναι πολύ πιθανό όμως να έχει μεγαλύτερης διαδρομής αναρτήσεις και οι Βαυαροί να το έχουν εξοπλίσει με την λειτουργία χαμηλώματος που παρέχεται και στην βασική έκδοση.

Οι διαστάσεις των τροχών παραμένουν ίδιες με το R 1300 GS, με 19 ιντσών μπροστινό και 17 ιντσών πίσω με ελαστικά 120/70 και 170/60.

Λίγες ημέρες υπομονή ακόμη…

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Στην Ιαπωνία φημολογείται πως η Kawasaki εξελίσσει power cruiser με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα. Σας θυμίζει κάτι;
Και ενώ στις 5 Ιουλίου η BMW Motorrad θα παρουσιάσει το mega adventure R 1300 GS Adventutre, στον αντίποδα η Bajaj «φέρνει στον κόσμο» την πιο οικονομική μοτοσυκλέτα σε κατανάλωση που έχει παρουσιαστεί ποτέ
Νομίζατε πως τα ανθρακονήματα, μια εξάτμιση Akrapοvic, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεης και το «εξωτικό» look συνδυάζονται πάντα με μεγάλους, πανίσχυρους κινητήρες. Η Hero έχει αντίθετη άποψη
Οι ολοκαίνουργιες σχεδιαστικές γραμμές της νέας QJMOTOR SRT 700S αναδεικνύουν με την πρώτη ματιά τη μοναδικότητα και την ισχυρή προσωπικότητα αυτής της μοτοσυκλέτας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.